Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

να μαστε παλι εδω

αυτο ειναι η αρχη ....

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπραβο φιλε , πολυ ωραια δουλεια.
ευγε και καλη δυναμη

Ανώνυμος είπε...

Επιτέλους
Ελειπε.

Εδώ πραγματικά μπορεί κανείς να εκφραστεί ελεύθερα.

Πολύ ωραία δουλειά.

Εύγε νέε μου.

Καλή τύχη

Τρόλλ το γνήσιο

Ανώνυμος είπε...

Μμμμ, "αρχή"... και Οκτώβρη μήνα...

Σα περίεργα μας τα λες!

Πολλά παράξενο σε βρίσκω!

Λιμάνι απ' τον τόπο σου κι ας είν' και μπαλωμένο

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά εγώ είμαι οικολόγος και
σας βρήκα στο ίντερνετ και επειδή μου φαίνεστε σωστοί, θέλω να σας πω να γίνετε μέλη της οργάνωσης:

"Σώστε την τρολλέτα τρολλέτα"

Ανώνυμος είπε...

para poly endiaferosa 8ematologia
bravo

north Troll apo alaska

Ανώνυμος είπε...

Κυρία trolleta trolleta, ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.

Εμείς αν θέλεις να ξέρεις είμασταν από πάντα βαθιά οικολόγοι και υποδεχόμαστε την συνεισφορά σας στο διάλογο, με μεγάλη χαρά.

Ζήτημα συμμετοχής στην οργάνωση , δεν τίθεται.

Είμασταν από πάντα μέλη της.

Ανώνυμος είπε...

Ρε χασάπη Αλεχάντρο, γράψε και κανένα άλλο άρθρο των τριών λέξεων, για νάχουμε σεντόνι να γράφουμε.

Πάρε κόπυ πέιστ, από κανένα άλλο μπλόγκ, νάχουμε να χαιρόμαστε.

Ανώνυμος είπε...

Test

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
Τίποτα άλλο .

Ανώνυμος είπε...

Γλυκό σαν σοκολάτα

σοκολατοφάγος

JBagasas είπε...

Κώστα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Παίρνεις άριστα για τα γραπτά σου.
Τα κατάφερα και έφτιαξα το δικό μου blog,είναι το agrikos.blogspot.com
Γιώργος Γιαννόπουλος
Φιλιά στη Ζωή, στο Μπάκη και στα παιδιά.